torstai 22. lokakuuta 2015

Best Friends Forever


Charlotte: Onpas ihana päivä... Vähän tylsää vaan...


Charlotte: Hmm, voisin kiivetä pöydälle. ja ehkä syödä jotain mitä löytyy...


Charlotte: Mennään!


Charlotte: ...?


Charlotte: ...!?!


???: Auta... Minua...


Charlotte: Rakas kameraihminen, lapsenasi ja kuvattavanasi määrään täten, että vapauttaisit tämän nuken. Hän tarvitsee kipeästi apua. Minä odotan.


Molemmat: Hmm...


KAVEREITAAA!!!


KHAVEREITA ELIKKÄS BEST FRENDS FOR EVÖRR!


Charlotte: Ai niin, minä olen muuten Charlotte, entä sinä?


???: Nimeni on Erica. Mukhava tavatha.


Charlotte: Ilo on kokonaan minun puolellani.


Erica: On kivaa kun sain heti kavereita täältä.


Charlotte: Joo, niin on. Hei, ollaanko parhaita kaveruksia ikuisesti?

rbtr

Erica: Joo.









Heiiiiiiii, ihmiset!
*vilkuttaa tietokoneelle*

Tänään tällaista kuvatarinan tapaista Pepin uudesta nukesta :3
Nimi on siis Erica, kuten varmaan huomasitte tarinasta, ja malliltaan neiti on Pullip Tiphona C:
Älkää nyt kuvitelko että "nytkö jo Ankka sää sait uuden nuken?!" vaan sehän on Pepin, joka antoi mun kuvata sitä tänään eli tulopäivänä. :3

Kilalasta ja matkalta en nyt ottanut kuvia, koska niitä te ootte nähnytkin, joten tää postaus olikin varmaan taas sitten tässä c":

Eli heipodei ensi kertaan, 

Toivottelee
Anqqa :3







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti