torstai 7. huhtikuuta 2016

Auringonkukka





hyvää päivää 
tota, tää blogi on ollu vähän hiljaiselolla nyt tän kolme viikkoa ;_:
oon pahoillani siitä, en oo vaan ehtiny päivitellä tänne mitään, instagramissa oon ollu sitäkin aktiivisempi :3
kolmen viikon aikana on ehtinyt sattua ja tapahtua, kaksi päivää sitten melkein rikoin charloten silmämekansismin, kävin kahdessa miitissä ja oon ollut myös kipeä, niinkuin nytkin :(
blogin hiljaisuus ei tarkoita että en enää jaksaisi nukkeilla tai olisin lopettamassa bloggaamista, ehei.
ei vaan ole riittänyt jaksamista instaan, kouluhommiin, harrastuksiin ja sitten vielä myöhään illalla pitäisi raahautua koneelle, en ikinä vaan jaksanut.
mutta nyt kun oon ollu melkein koko viikon kotosalla (käväisin eilen koululla mutta sairastuin sitten uudestaan :D) niin ajattelin että mullahan olisi nyt tässä aikaa postata!
eli tässä on nyt jotain kuvia, käyn ehkä tervehtyessäni ulkona kuvaamassa, ja laittaisin sitten tänne niitä kuvia, näistäkin kuvista suurin osa on instagrammissa, en ole ehtinyt ottamaan uusia kuvia tätä blogia varten :/
mutta me nähdään, heippa tältä kertaa :3
//psst, jos ootte tulossa 16.4 @mitsumaru_doll in miittiin, mä oon myös siellä!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti