sunnuntai 24. tammikuuta 2016

The Canary Islands - Matkapäiväkirja

Matkapäiväkirja
kirjoittanut Ankka
Canary Islands
olkaatten hyvä

PERJANTAI 1.1.2016


matka kanariansaarille kesti n. 6 ja puol tuntia TnT
autz.



koneessa oli aivan törkeen kuuma, mutta lentsikan ulkopuolella paukkui -62 asteen pakkanen :D


kaunista kyllä oli 


en tänä päivänä kuvannut nukkeja, koska ei jaks
mut käytiin rannassa kävelyllä ja sain muuten hyviä kuvia
en laita tähän koska tylsyys

















LAUANTAI 2.1.2016


aah auringon nousu


oli hyvä valo

  
eiks?






oon pahoillani mut mulla on pakkomielle ottaa liikaa kuvia taivaasta





käytiin uimassa, altaat oli täydellisyyttä, mut vesi yllättävän kylmää.
ja kello 6:n jälkeen altaisiin lisättiin klooria niin yyhh ei vaan voinut mennä uimaan. 
muute aina jos katto parvekkeelta vähän kello viiden jälkeen, niin näki illan ja päivän eron :D
noin kaheltatoista: musiikki pauhaa täysillä (meidän asunto oli just siinä niin, että musiikki varmasti kuului sinne sisällekin ('-')/) ja ihmiset huutaa
viideltä: muusiikki menee hiljaseks ja kaikki häippäsee asuntoihin ja vaikka kuinka tarkkaan katsoo ei nää yhtään _ketään_


SUNNUNTAI 3.1.2016


whyyyyy me ei menty tonne ;__;



pienet kengät on mun salainen pahe
cuz i have big feets hiihih


mei: ethän sä vaan nyt kuvaa mua?


mei: et sii...


mei: STOP THAT!!!!1111!11!!11
hehe :#3

DA MAANANTAI 4.1.2016


mei: ...
lotte: anna mun nukkua pliis ;_;


lotte: wut ei noin saa tehdä!!!1!!111!


lotte: onks sul joku ongelma kun pitää sniikata toisten taakse ja kuuvaa niitä ja...
mei: charlotte oo ny hiljaa käykös ;-;





lotte: kato mitä mä löysin!


lotte: THADAAA
mei: oi nwn


aika söpsö ;u;


lotte: lets puetaan!


mei: joko lähdetään?


lotte: mennään illalla, koska silloin kukaan ei nää meitä 






no mitäs pulu


ja tässä on lopputulos.

TUESDAY 5.1.2016


käytiin rannalla :3
oli ihana päivä, tosi lämmintä ja valoisaa, käytiin myös tän lisäks kävelyllä ja kröhöm syötiin jäätelöä.


arvatkaa ärsyttääks mua toi otsis ;__;


hei ja hoo on kukkia ::3


pullero pullo

ja vielä auringonlaskunenpikkuinen 

THE KESKIVIIKKO 6.1.2016
tunnetaan myös satamapäivänä



hah


rakastan tän päivän kuvauksii 


ainaki näitä kuvii :#3








ja nää on illalla, porealtaan valossa :D
kun me otettiin näitä, niin lähistöltä alkoi kuului jotain ääntä se kuulosti kahdelta huutavalta vauvalta, mutta kun tarpeeks kuulosteli niin se kuulosti ihan kissoilta. olin sillee no joo onhan täällä kulkukissoja, mut miten ne on päässy tänne? (alue jossa me oltiin oli siis aidattu)
no mun isä meni katsomaan ja se toinen kissa oli kuulemma juossu sitä päin niin että tapahtui säikähdys x3



laitettiin charlotte makaamaan aurinkotuolille x3


TORSTAIIH 7.1.2016


käytiin sellasessa 'eläintarhassa' katsomassa kaikenlaisia eläimiä
pingviinit oli kyllä mun ehdoton suosikki <3



sori laitan nää tähän väliin :D









ihailkaa auringonlaskua

PERJANTAI 8.1.2016

joo nää kuvat ei ehkä oo ihan oikeissa päivämäärissä mutta pääasia siis että sain tän tehtyä :3
tää päivä oli siis se kun me pakattiin tavarat ja lähdettiin lentokentälle!
mentiin siis bussilla sinne ('-')/


kyynel .-.
oisin mieluusti jääny pitemmäksin aikaa mut suomi odotti


kyylmyyden voi oikein haistaa eiku ei
toi kuulostaa niin väärältä


suomessa oli vähän erinäköistä, ja muistan sen tunteen kun astuin pihalle... :D
28 astetta pakkasta, upeaa, upeaa...
haettiin auto Lentoparkista, ihmeteltiin että ei ollut edes jäässä!
n. kello 12 oltiin kotona, ja minäpä menin sitten kahdelta nukkumaan :D
kivaaaaaaaaa


okei tässä se mun matka sit oli, lukekaaaaaa ja kommentoikaa koska
mä elän kommenteille ihmiset ;-;.
minä kiitän ja kuittaan ja sanon heipat!
<3


4 kommenttia:

  1. Ihanaaaaaa💟 Mä olin myös lomalla, olin Teneriffalla ja tultiin 4.1. kotiin. Oli kyllä aika outoo kun siellä Teneriffalla oli 28 astetta lämmintä ja sitten ku tuli takas suomeen nii täällä on saman verran pakkasta :D. Mut söpöjä kuvia ja söpöt nuket ja ääää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jotenki tuntuu et tosi monet oli jossain lämpimässä :DD ja joo olihan se outoo kun oli tottunu siihen lämpimämpään ilmastoon :3

      ja vielä kiitokset sulle <3

      Poista
  2. Ihana postaus! Haluuu sinne ^^ Mut miten saat ton "hileen" kun liikuttelee hiirtä?

    angelspullip.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3

      'hileen' sain eräästä toisesta blogista (lasipallossani.blogspot.fi) mutta blogiin sen lisääminen oli mulle kyllä täysi mysteeri :D isäni nimittäin sähläsi jotain css:n kanssa ja onnistui sen jotenkin tänne saamaan. joten minä en valitettavasti pysty auttamaan :(

      Poista