sunnuntai 7. helmikuuta 2016

Helmikuun valonpilkahdukset




jee ette arvaakkaan kuinka paljon mä iloitsen mun iphonesta juuri nyt :))))

okei elikkäs kuinkas teillä menee? :3 mun helmikuu ja oikeastaan koko vuosi on alkanu hyvin, ku sain niin hyvän todistuksenki ja oon ollu jotenki hyvällä mielellä koska saan tavata mun uusia kavereita pian ja aaaaahhhhh :))
muuten mä sain tollasii jännii valopalloja (Tiger), jotka oli siis mun unohdettu joululahja x3
tykkään itse tosi paljon, sopivat nimittäin kivasti mun huoneeseen :)

oikein jaksoin 'vesileimankin' laittaa, eiks ookki upeeta :#3
pursuan energiaa .u.
muuten mulla olis teille kysymys :3
mikä on sun lempi talviurheilulaji?
no mun on varmaan luistelu, mut ei koulun kanssa, oon silloin - maagisesti - ihan surkimus. vaikka normaalisti (en nyt ala tässä kehuskelemaan) omasta mielestä aika hyväkin :33
oon muuten pahoillani pienestä tauosta, ei ollu nimittäin mitään postattavaa :c



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti